Hej och förlåt. .

Jag har inte skrivit på ett tag och för det så säger jag förlåt mig! Snälla? Okej vad bra, (haha). .

Men nu så vill jag berätta om vad som hände igår när vi var på stan med klassen, ni förstår igår så vara vi i göteborg med klassen för att besöka en synagoga (eller en så kallade "judisk kyrka"), sedan hadde vi ca 2 timmar lunch rast att gå omkring på stan och göra vad vi ville.
Jag, Jenny och Matilda gick till Burger King och åt lunch, Jenny köpte en smaskig macka och muffins på vägen ditt för hon är ju en vegetarian. .
Sedan så gick vi på stan, vi gick till Rock House och några andra (lite udda) affärer. Jag tror att jag ska åka till Rock House någon gång nästa vecka med min syster och köpa eller designa en snygg band tröja. .

Matilda köpte en julklapp till Eric den var jätte snygg, MEn tyvärr så får jag inte säga vad det var. . (Snyfft. . Hahaha . .)
Efter det så var vi tvungna att spring ner till kopparmärran (statyn där en kille sitter på en häst. .) så att vi inte skulle komma försent öfr då skulle Ann säkert halshuga oss, men när vi väl kom dit så var alla där utan själva läraren - Ann.
Hon var den enda som var sen och samtidigt innan vi hade gått på lunch så sa hon att vi absolut inte fick komma försent för då skulle dem inte vänta dem utan dem och då skulle dem andra börja gå ändå! Men sen så är det hon som är sen!! (Ja visst, får vi halshuga henne nu. .Hehe. .>)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0