Äntligen!

Jippi!! :D
Nu är det äntligen Halloween!!! . . . Eller ja, Halloweenweek, som jag kallar det. :D En hel vecka med massa kul och skoj! XD Jag ÄLsKAR Halloween!!! <3333
och vet ni, (ni vet säkert men jag ska säga det ändå! Haha) Att på kanal 400 så har de skräck-maraton! Okej alla filmerna kanske inte är skräkisar, men de (flesta) är faktiskt ganska bra. :P
Om ni undrar varför det är en bild på Tingeling/ Tinkerbell som en goth version, så är det för att det är så jag kommer att klä ut mig på halloween! :P
Det kommer inte bli lika kul utan Natta & co i år på festen, men vi får försöka överleva..(snyfft)
De kommer tyvärr inte med ut i år (För att skrämma slag på alla gamla människor! (6)! ) För att;
Natta har utegångsförbud i år (Smarta föräldrar..) Mel är iStockholm (..Hon överger oss i år) Och Nick . . .Ja. .Han är inte lika kul nu med hans nya Vuxna syn på livet.. MEN det ska vi nog ändra på!! MOOHAhahahaha!!!
Så då blir det Jag, Nick Och några andra roliga människor! (Hrmm, jag har kommit på att jag borde nog lära mig deras namn snart. . Snart alltså...)
Snart = Inte inom den Snaraste framtiden. .HAHahahaha!! :P
Happy Halloween! :D /Love Anna <3

Kommentarer
Postat av: giulia

söt bild på tingeling

2009-11-02 @ 20:17:38
URL: http://disilvestro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0