Moohahaha!

 

Jag har lite småtråkigt idag. Jag ska skriva en uppsats till svenskan och den ska lämnas i imorn! Och jag har inte ens börjat!! (dramatisk snyfftning)... Men , tja, jag antar att jag fär lägga lite av skulden på mig själv. För jag menar, jag har ju haft ca två veckor på mig. (sarkastiskt haha) 8P

 Men efter som jag har så tråkigt nu så ska jag ut till göteborg imorgon och erövra världen!!! 8D  MOOHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!  8D HAHAHAHA!! 8D Vill ni hänga med????!! 8D........(nu känner jag att ett onskefult skratt är på gång..)  MOOHAHAHAHA!!! (JA! där satt den!XD)


Have a craisy day!!    /Love Anna <3

Kommentarer
Postat av: tildistutten - erics fru

blir najs bajs. jag ska också skriva nu -.-

2009-09-29 @ 18:11:13
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: mysecreti

Haha rolig blogg du har :)

2009-09-29 @ 19:11:00
URL: http://mysecreti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0