Gymnasieintagningen!



Woho! Jag har kommit in på mitt första val!

På Ihgr! The international high school of Gothenburg region!

Och jag var med 40 poäng över det som jag var tvungen att ha för att komma in!
Och jag är verkligen jätte glad över det. Förutom att jag vet inte länger om det är just den linjen jag vill gå på. Jag menar, jag vill gå på den skolan men jag är inte säker på om det är just den linjen.
Jag kom in på The Social Science Program. Men jag vet inte om jag vill hellre gå på The International  Baccalaureate Pre Program. Det är den svåraste linjen som finns och så är den på engelska, och om man har gått den så kan man väldigt lätt få jobb utanför Sverige.
Men jag är ju ganska så säker på att man också kan, ganska så lätt i alla fall, få jobb utanför Sverige om man gått på the Social Science linjen. Jag skulle helst vilja jobba någonstans i England/Storbritannien eller i något annat coolt konstigt land.
Och det jag helst av allt skulle vilja jobba med är nog att skriva böcker på engelska och kunna leva bra på det. Om det är bra ”levebröd” (som man kallar det) bryr jag mig inte direkt om, men jag skulle vilja kunna leva på det i alla fall.


Men det var väl allt jag ville säga just nu, så, hej då! X )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0