´

Idag har jag haft massor att göra! men som ni vet så "omedvetet" så "råkar" bara något annat "stort" eller "viktigt" (. .osv) hända.
Jag tycker inte om mig själv just nu! = ( Jag har svikit mig! Snyfft. .

Jag skulle igentligen ha vaknat tidigt idag och gjort en massa matte. .
Meeenn. . Jag sov bara några timmar längre än planerat. . dvs, till 1 halv 2 tiden. he he . .

Och jag skulle igentligen ha ättit en nyttig frukost (som mamma tjatar om) . .
Meeennn. . Då såg jag allt det godis som var kvar i mitt påskägg . .och tja . . DET KALLADE PÅ MIG!! VAD KUNDE JAG HA GJORT?!? Säga nej till godis?! men då skulle jag såra dess kännslor . . (ååh gud! jag hoppas godis inte har känslor. . anars så. . snyfft! Jag har mördat mycket godis . . speciellt choklad.. - i mitt liv!)

Men i alla fall så var det meningen att jag sedan skulle göra matten. .
Meenn då kom jag inte på någon riktig ursäkt. . utan jag bara fastnade på ett tal efter det andra och jag ville ju inte störa elias med mina problem. . he he. . så tja, ni fattar.

Så nu sitter jag här och skriver lite. .
Och innan det så skrev jag olika (kanske litte uda/konstiga/weired) dikter på engelska med ord jag inte ens kunnde förstå, tills jag googlade och översatt dem. .

Tja. . här har ni min dag i ett littet nötskal. . eller vad man nu säger. .

Hej Hej på er!
 : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0