Vilken helg! (:

Haha, Jag har haft en jätte rolig, skojig och konstig helg!

Först så bokade Elias (storebrosan) tid för fallskärmshoppning, Jag ville också hoppa. Först så var han på min sida och sa att det är något jag också borde göra att det skulle vara skit kul. Men sedan så ändrade han sig, med sakta steg. Han sa att jag måste ha målsmans tillåtelse för att få hoppa (eftersom jag inte är över arton är), och jag är säker på att det var då mamma fick sniff på att hon faktiskt kunnde ha något att säga till om det här. Så hon vände elias emot mig, och tillslut så sa han också att det var mammas beslut om jag skulle få hoppa eller inte!! AAAAAAAAAAAA!! KONSPIRATION!!! (Det är faktiskt mitt område)!!

Men tillslut så fick Elias klart när och var han skulle hoppa. OCH GISSA NÄR DET VAR!!???!!!
Fredag den trettonde!!!

...

På Torsdagen så ville Elias få lite uppvärmning innan hoppet, så vi åkte till liseberg.
Eftersom Johannes var hemma hos oss då så stanade mamma hemma med honom, så det blev bara Jag och Elias som gick.
Vi åkte banor som jag varit livrädd för innan, sådana jag aldrig åkt förut så som; Lisebergsbanan.
vi åkte den några gånger, och det blev bara bättre och bättre då jag fick lyssna på Ozzy Osbourne - crazy train! och  Mr. crowley! =) -På elias Iphone.
Det var kul! ^^
Och så åkte jag spinRock. Elias var snäll och försökte lungna ner mig när jag hållde på att flippa ut. Förra gången vi var på liseberg så blev an bara irreteran och försökte få mig att hålla käfften, men han var väldigt snäll den här gången faktiskt. :) (Han tänkte väl att han borde vara snäll ifall han skulle dö vid morgondagen vid hoppet). haha.

Vi åkte kållorado också, jag blev jätte blöt!! Vi åkte andra gången med en mamma och pappa och deras dotter coh hennes pojkvän (jag tror de var runt 12-13 år) och två flickor - unga syskon.
ingen blev riktigt blöt, men vd slutet så splachade en stor jävla våg upp på mig och jag blev genomblöt!! ^^
Jag skrek ut; Oh my fucking God! och skrattade med de andra, och skrek ut igen. De två små flickorna tittade konstigt på mig. De var från ett annat land så jag hoppas att dem inte förstod vad jag sa. .

Här äe en bild på mig efter jag blev ner splatad totalt! ^^ haha. Vi skrattade gott åt det.
 <3

...

På Fredagen gick vi upp tidigt för att göra oss i ordning för att åka iväg och se Elias hoppa ut ur ett flygplan vid 4000 meter upp.
Men det blev inställt pga det dåliga vädret. Elias blev besviken men jag tror att han var lite lättad också om jag kan säga så själv. (Men självklart jag kan det! det är ju min blogg)!! haha ^,_,^
Men vi åkte och köpte några filmer på videomix istället. Och bland dem så köppte Elias en av de fan hemskaste creepiest film I´ve ever seen!! Den heter Home movie. Jag rekomendear inte att se den om man vanligt viss inte gillar skräkisar, men också till er som gör det. Fan jag älskar bra skräkisar, men den här var fan den äckligaste, dåligaste och hemskaste och mest gruesome film jag någonsin sett.. So far..

(BTW.. jag har önskat er alla en härlig fredag den trettonde om ni missat det)
...

På Lördagen åkte vi ner till göteborg igen, så att Johannes skulle få träffa sin mamma. Hon kunde inte komma upp till oss för hon var dålig. Och hon var faktiskt ganska så sjuk, så vi fick träffas utomhus vid trådgårdsföreningen. Jag gick och gjorde andra saker når de träffades, samma gjorde Elias vi ville inte bli sjuka.
Så Jag gick och köpte en ny snygg klockradio! Och kollade runt lite på kulturkalaset. :)

Här är en bild på min nya klockradio/Ipod-dock.
 <3

...

Efter vi lämnat Johannes hos sin morfar dagen innan så åkte vi och köpte med oss grymt god kinamat hem! :)
Söndagen. Så åkte jag, mamma och Elias ner till kulturkalset och skulle gå omkring och ha kul. Det var en parad jag hade läst om i tidningen några dagar tidigare om som var där. Det var många olika dansgrupper som hoppade omkring till olika musik, det var väldigt roligt. Men det jag tyckte var medt roligt och coolt var att det var en grupp, en av de första vi såg, som var klädda i gröna indiankostymer nästan som började dansa runt en rök-flare. Och vips så började det ösrengna! haha en regndans! =)

vi blev jätte blöta, men det bryde vi oss inte om. Tja, kanske mamma då som sprang och försökte ta skyd under parasol och träd. Men jag och Elias bara njöt och skrattade åt hur konstig mamma var, som en liten iller sprang hon omkring och försökte ta skyd mot helrengnet. Haha! ^^

Men sedan kom vi fram till tälten utanför trädgårdsföreningen där posten var så snälla och delade ut rengnponchons! De var helt gula med postens blåa märke på mitten.
Trots att vi redan var helt jävla genomblöta så tog vi tre stycken och tog på oss. (Alltså tre - En för mig, Elias och mamma, inte tre var)! ^^

Här är en bild på mig och mamma i dem gulblåa regnponchosarna. :)
 <3
Haha vad roliga vi ser ut! X)

Jag har en bild på Elias men han vill inte att jag läger upp den på bloggen. so I gues I have to respect his request..

Vi hade jätte kul trots vädret. Men nu ska jag avsluta med några bilder jag tog på liseberg och ute på kulturfestivalen. :) Sedan ska jag gå och läsa den spänande fortsättningen på min nya Darren Shan bokserie, Demonata book three - Slawter! Jag har redan bestält min nästa fantastiska hemska skräck chillande bok i en ny bok serie av Darren Shan, The Saga Of Larten Crepsley.
I say! whether you like reading or not, You have to check it out!! His books are amazing!! ^,_,^
Love to you all.

...









Och här är en bild från inne i botaniskaträdgården. Man ser inte fotbollsarenan men man kunde höra de skriha och ropa; Jo! Det är roligt. Och så vidare.
<3

Haha. hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0