Snön är här ^^

Jag har varit lite väl upptagen för att blogga på sista tiden men jag ska försöka klämma in en liten stund att blogga i alla fall en gång i veckan, det är det bästa jag kan erbjuda just nu i alla fall. :)
Mycket har hänt på sista tiden, både personligt och officiellt. Något på den officiella sidan är att snön kom tidigt i år! Och vi välkomnar den med öppna armar :D Det sägs att det kommer bara bli kallare och kallare - en riktig varg vinter det dvs ^^ Ja nu kanske vargarna blir glada då.
Jag tog några bilder när den första snön kom hem till mig, redan nästa dag så sprang jag ut och dansade i snön!
Här är några snövita bilder :*
Och ni som inte har träffat dem redan; det här är mina små älsklingar Affrodite (uppkallad efter vår döda, oerhört älskade Maja Affrodite <3) OCh dens lilla kompis som till hör min systerson Johannes ; Julia den II (hon är uppkallad efter min älskade lilla Julia <3 snällt av honom va? ^^ han är så gullig)
Och är är lilla Ruff. Han tyckte verkligen om snön, han hoppade omkring och dykte ner i snön hela tiden =)
Söt han e va <3
Hahaha mamma hade glömt att ta in några vita spetsgardiner :D
Ha en härlig snövit dag <3
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0