. . Och nu sitter alla i skolan.

Hej. Nu är jag hema igen! . . Men igentligen inte eftersom jag just nu sitter i skolan med jenny och bloggar lite. :)
Det är första skoldagen på det nya året och nu sitter alla i skolan.
Förutom Elias (min brosa) som fyller 18 år idag!! XD Grattis Elias!! Han fick vara ledig idag!)

På fredag så ska jag till Ihgr (the international highschool of gothenburg region) och följa med en elev runt, jag undrar vad jag ska få göra då? Det börjar 09.15 och så ska jag följa med den här personen runt ända till lunch tid. Så jag tänkte gå och äta något på burger king och sedan gå på bio, kanske ska jag se sherlock holmes eller en annan film som jag nyss fick höra om från jenny, the imaginarium of doctor parnassus Och gissa vad?!?!?!
Johnny Deep är med i den!!! :D Jippi! Jag har verkligen saknat att se hans ansikte på den vita duken! Men nu så är snyggingen tillbaka! XD

           
Men jag måste nog gå nu. . Vi ses!    (Är han inte läcker!!:D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0