Hej.. några dagar försenat..

Heej. Nu så har det varit så mycket att göra och jag har menat att blogga men det har blivigt att när jag väl kommit hem så har internetet inte fungerat och det har varit sent på natten. Men nu så är jag här igen! :)
Jag tänkte skriva några snabba inlägg om det ni nu har missat.. Skara, helgen, skolavslutningen och mycket mer.. tror jag..
Men nu över sommarlovet innan gymnasiet så har det hänt mycket, trots att det bara gått nästan bara en dag.. Men mycket mer kommer självklart att hända. Jag vet ju självklart inte om jag kommer att kunna blogga om allt eftersom det är sommarlov och så, men jag ska försöka. :)

Först och främst tar vi skara.
Som ni vet så åkte vi i torstas (07.30 på morgonen kan jag påpeka, igen) - till skara sommarland.
Vi åkte långt med bussen, ca två timmar. Ja jag vet att jag borde ha tagit reda på det i förhand men jag har aldrig varit på skara förut.. så jag brydde mig inte direkt ;P
Men tur va så satte jag och jenny oss tillsammans, tur igen hadde vi när jag hadde med mig ipoden så vi kunnde se på film. Det var att välja mellan Juno och Sweeny todd, the demon barbar on fleet street.
Kom igen gissa vilken det blev! XP
Ja!! Självklart blev det Sweeny todd!! Vi han inte se hela filmen men det var för det mesta att vi inte orkade.. Trots att Sweeny todd är grymt bra, då orkade vi inte se hela filmen på en buss med en massa oväsen där det är kvavt och bara tanken på att vi klarade oss igenom ca en tredjedel av filmen på en rörande trångd, kvav buss är ganska så otrolig. :)

Här är en bild på lilla jenny när hon fotar mig på bussen.


Här posar Jenjen snyggt vid en färgglad vattenpump


Vattenfontän! :)








Poetisk pose :)


Malin och Jenny På ett mini tåg genom skara! :)




Och jenny skrattar och tar bilder - haha! I am free and you are not! hahaha!
:)

Vi hade en massa kul på skara, jag trode absolut inte att det skulle bli så som det blev. ;)
Tack och hej för mig leverpastej! //Anna!

Kommentarer
Postat av: filippa :)

2010-06-16 @ 21:42:07
URL: http://fliprym.blogg.se/
Postat av: matilda.

du får INTE ladda upp något på mig!!!!!!!!!!

2010-06-16 @ 21:42:42
URL: http://matildalager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0