igen lite försenat..

Hej. :) I helgen så färgade jag håret till en lite mörktbrun färg. Det blev en ytepytte liten färg skillnad mellan där fram och bak på håret från då jag färgade det sist. Men det blev ändå ganska så snyggt! :)
Färgen heter Rosted chesnut. :) det blev lite mörkare än på paketet och med en snygg röd/lilla nyans till det, och det gillar jag!


Skolavslutningen var både rolig,kul och ledsam. Då det faktiskt inte riktigt slog oss att vi kanske alldrig mer ses igen, kanska träffas man snabbt på stan när man springer in i varandra eller så gör man det och låsas inte om varandra.. Några av oss kommer att gå i samma skolor, vissa kanske till och med i samma klass. Men så år det inte för mig.. Jag kommer att sakna er alla så jätte mycket!!! Specielt dem jag kommit närmare nä vissa i klassen, ( inte för att ijag inte kommer sakna dem med förstås..) - Jenny Nilsson, Matilda Lager, Jesper Nilsson, Josefin Åslund- AKA Josse, Linn, måns och malin .osv. .. - jag skäms nu i efterhand att säga att jag inte kan komma på vad de heter i efternamn.. Jag är lite dålig på sådana saker.. : (
Snyfft, de flesta av mina snälla klasskamrater kommer jag inte att få se igen! : (

Men jag ska ike betynga neder mig med sådana eventuella ödsliga händelser.. -Fan vad konstigt jag pratar!! Till och med jag blev lite skraj av det där! 8O

Ni vet var ni kan få tag på mig, sms eller ringa eller min msn, [email protected].
Jag hoppas verkligen vi ses igen någon dag, alle sammans..
Och med det vill jag säga att jag kommer någon dag om tio år eller så leta upp er alla och kräva en återfräff! :) X) Ni kan inte göma er! .. Eller tja.. det kan ni ju Men det blir inget kul då! Så nu får ni inte vara anonyma eller rädda, för även om jag -som mina drömar vill säga- kommer att regera över denna värld, i detta livet eller ett annat vem vet, så kommer vi att träffas igen om några år. Och om ni ser mig på någon av gatorna i så väl göteborg som stenungsung eller kungahuset i england, så vill jag att ni skriker HEJ! åt mig så jag hör och kan se er och skrika tillbaka! X)
Nu det är något som jag hoppas på. Jag hoppas också att ni alla kommer att få, om inte alla men åtminstånde få av, era drömmar inslagna. Att ni alla kommer att uppnå det ni i era hjärtan vill.



/Det var allt. Anna. Vi ses.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0