Nu händer allting.

Nu kan man verkligen käna att sommarlovet har startat.
Hela föra veckan sommarjobbade jag, nu ligger jag uppe i 1 541 kr på pricken! Men det tar inte slut där!
På onsdag ska jag jobba 10-15. Med min lön så borde jag vara rik vid månadens slut! :)
Men man måste ju självklart ha lite penger som man stoppar undan till sommarn, så jag börjar nu.

Jag hjälper ju självklart till i mammas affär Pepparmynta Gården i Jörlanda, också så mycket det går.
Det är jätte trevligt att stå i affären och hjälpa. :) Alla är så trevliga och kommer och pratar så mycket att det känns som om man känner nästan alla där, det är väldigt kul faktiskt för de känner igen mig och många vet vad jag heter, men det är nog mest på grund av mamma då. hehe :)



I Söndags så blev jag förkyld och den jäveln hänger kvar än!
I söndags måde jag absolut skit och låg bara och sov hela dagen. I Måndags måda jag ganska mycket bättre i jämförelse med dagen innan, så jag gick ut och solade lite, det var ju så fint väder. :) Och det är ju vetenskapligt bevisat att människan mår mycket bättre om att vara ute i naturen.

Idag känner jag fortfarande att den jävla förskylningen hänger kvar, men ville ut och sola ändå. Men det ville inte vädret tillåta! Nej nej.
Det blåste och var molnit, så jag satt ute en liten stund i min fina nya bikini, safirblå med svarta leopardfäckar på.
Och skrev ner ett Enormt gott recept på lasagn! Ett recept som varit i familjen länge länge, tills jag kom och ändrade lite så den blir mer cremig och krydad. Men tja, mamma hjälpte till lite hon med.
SÅ ikväll ska jag laga min berömda lasangn. När jag ändrade på receptet så sa jag inte det till mina mat gäster från den stora släkten förän de komplementerade det så högt och undrade vad jag hade gjort. Min mammas säkt ville också ha receptet! XD Då blev jag glad.
Och det var så jag blev den berömda Anna i vår familj, med min lasangne. <333

Men nu måste jag gå och förbereda lite till middagen.
Ha det bra // Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0