Sex in the city and sunshine.

Igår så gick jag lite tidigare från skolan. Det var solsken med varma lätta vindar, ett helt perfekt väder för en picnik.
Jag åkte och mötte Mika vid parken bakom Biopalatset där han stod med en stor picknik korg och en fin färglad fillt. :)

Vädret var fint, det var en vacker dag för en picknik, men de nya examens studenterna var som ett stort jävla åskmoln. De var överallt och tuttade med sina bilar och på sina vagnar och skrek; "Vi har tagit studenten, vi har tagit studenten!" ...patetiskt..

Men vi lyckades att hitta en fin solig plats att ignonera de på.
Sedan tog vi en lång härlig promenad längst götakanal. :) ..mysigt mysspys..



Sen var det dags för sex in the city woho! :)
Och nej jag menar inte ... utan filmen sex in the city 2:an.

Självklart så ville inte mika med och se på den så kallade "hemska tjejfilmen!" 
 Igentligen så fattar jag inte direkt varför män absolut inte vill följa med på en, så kallad, tjejfilm.
Jag menar, jag kan följa med och se på en action film - en så kallad killfilm.
Men det stora mysteriet är så konstigt för mig. Medan vi kvinnor kan följa med på en action/ "killfilm" film så varför kan inte killar följa med oss på en "tjejfilm" ?
Snälla era action älskade matcho männ, berätta för oss, varför?
Varför är det så hemskt och farligt och plågande för er att följa med oss på en "tjejfilm"?!?

Men i alla fall så lede vår promenad till sitt snara slut.
Jag skulle på bion med min syster Sara, vi skulle möttas strax innan filmen började, men hon var lite sen så mika höll mig sällskap tills hon kom.

När vi hängt där ett tag så ringde sara och sa att hon var påväg, knapt en kilometer kvar.
Så mika och jag sa hejdå, och han gav mig en kyss.
Men inte en sådan där snabb en utan en sådan som man blir riktigt knäsvag av..
..tjejer ni vet vad jag snackar om.. ;)
Men sedan såg han hur nära Sara igentligen var, och sa hej då igen men innan han hade komit långt så skrek jag till honom att sara sett honom och att hon var honom hack i häll för att döda honom! Han blev så rädd och vände sig så hastigt att han snublade över något, jag såg inte vad det var men hans minn såg jag allt!!! XD
hahahah!! ja jag vet att det är elakt att skratta åt någon man älskar, men är inte skadegäldje den verkliga och lyckligaste glädjen?!!! XD haha!! (-förlåt mika!!, men om du skulle ha sett hur jävla rädd du såg ut så skulle du också ha skrattat..om du var någon annan..)

Sedan köpte sara och jag popckorn och dricka. Och hade det mysigt och kul. :)

Det var en helt fantastisk kväll. Jag vill verkligen göra om det snart, jag vill också tacka dig sara för en hemskt rolig kväll, och mika för att han är så förlåtande och fantastisk mot mig. XD tycker så mycket om er bådda, enormt mycket<3


// xoxo Anna. X*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0