Det kungliga bröllopet. Lycka till ;)

Idag gifte sig kronprinsessan Victoria.
Min bror spelade in hela ceremonin, och då menar jag HELA ceremonin.
JAg satte själv på tvn precis i tid för att de skule gå ner algången i kyrkan, men efter det så clickade jag över till kanal 6 och såg på lite komedi. :)

Det var vackert och om ni nu såg själva så säger jag bara, Vilken jävla slöja! Den måste vara runt minst 5-8 meter!
Men jag kommer inte skriva så mycket nu eftersom jag sitter och tittar på bröllops middagen och snart ska de ta fram tårtan det sägs att det var runt 50 stycken olika kockar i köket för den här middagen.
.. Det finns faktiskt ett ordspråk som går, ju mer kockar i köket desto dåligare sopa..
Undrar om det var någon i kungafamiljen som nämde det när de anställde alla..



// Önskar alla dagens bröllopspar ett lyckligt och långtidigt äktenskap. Anna. ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0