My Birthday! :D

  Hej! :D
Igår var det min 16 år födelsedag!! (Jjjjjiiiippppppiii! Hurrar ni nu säkert.. Eller ..HURRA FÖR DIG!!X) Eller nåt sådant..) Idag så ska jag på intagningsprov till Rytmus, en musikskola. Men jag kan inte den obligatoriska låten!!! (AAAAAaaAAAAAaaa!!!!!! ..... hjälp!..) Jag undrar hur det ska gå....
..Men en sak jag kan se framemot är att vid 15.00 så ska jag på världspremiären av ALICE IN WONDERLAND!! Den sägs vara fantastisk! Och jag förväntar mig inget annat än fantasi, äventyr, otroliga effekter och skådespelare, .m.m, m.m.
För det är ju den berömda och fantastiska Tim Burton som har redigerat den, och den otroligt jätte fntastiska (och heta ;D) Johnny Depp! Som är med i den. Han spelar The Mad Hater!!! XD Och trots att han har allt det där sminket på sig så är han fortfarande SÖT som bara den!! Hahahaha 8D

Men vi ses då, Love Anna.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0