So romantic and lovely that I got chills!!!

Hej. Jag sitter i Mikas pappas arbetsrum nu och skriver..
Jag vet att det kanske är lite oförskämt att göra så när man är med någon men jag ville inte glömma vad jag just hörde. Det satte mig i tårar och mika (gullig som han är) försökte trösta mig så gott han kunnde.
Allt började så här..

Som jag nämt sitter jag med mika vid datorn just nu, men några minuter tidigare så var vi i deras vardagsrum och chillade lite, snackade och skämtade med hans otroligt trevliga pappa, (och nu medans jag skriver detta skriker mika..) But out of the blue så vill hans farsa berätta något, en kärleks historia som han hört.
Och den gick så här..

a guy and a girl were riding on a motorcycle...
Girl. slow down i'm scared.
Guy. no this is fun.
Girl. no it's not please it's way to scary!
Guy. then tell me you love me.
Girl. i love you now slow down.
Guy. now give me a big hug.
She gave him a big hug.
Guy. can you take off my helmet and put it on yourself? it's bothering me.
Girl: took the helmet
In the newspaper the next day a motorcycle crashed into a building because of break failure.
Two people were on it and only one survived.
The truth was that halfway down the road the guy realized that the breaks were out and he didn't want the girl to know.
Instead he had her hug him and tell him she loved him one last time.
Then he had her put his helmet on so that she would live even if it meant that he would die.

Jag började nästan storgråta!! Den är så romantisk! Han älskar henne verkligen!!! (och nu när jag skrev ner den tårades mina ögon igen... Och mika skämtar och försöker få mig tänka på andra saker..:)
Jag älskar den här historien!! AAaaaAAA-Snyfft!!!
Men en sak..  om du skulle göra samma sak för din älskade så lägg upp den (historien) på din blogg//
If you would do the same for a person you love then put this on your blogg.


Men nu måste jag gå.. read and weap..(SNYYYYFFFT!!  ... och nu tycker mika jag överdriver.. -"DÖ din jävel!" - jag.  "80,hjälp" - mika springer
   ... bästa snyfft historien jag hört...(BTW, alltså inte det när jag skriker dö och mika springer..)


Kommentarer
Postat av: matilda

har läst den berättelsen på en sida ;););):P

2010-03-21 @ 20:51:32
URL: http://matildalager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0