HAPPY BIRTHDAY!!

Det är den internationella Kvinnodagen idag och den firas av olika kvinnogrupper i hela världen den 8 mars. Denna dag högtidlighålls också av FN och är i många länder en nationell helgdag. Dagen uppmärksammas även i Sverige, men räknas inte direkt som någon helg-och festdag..

Men något annat som är ganska så speciellt idag är att min moster, Corinne. Pia. Johansson, fyller år idag! :D GRATTIS CORINNE!
Hon är ca två år yngre än min mamma.. Hon är född 1969 i mars månad (vilket är likamed att hon, som jag, har stjärntecknet Fiskarna!!! ... Vi är grymma! = fiskarna det vill säga. HAHAHAHA!!)
Hon har en mörkröd hårfårg och jag och hon har samma humor.. (men eftersom jag är så mycket, haha, yngre än hon så har hon ju det lite svårt att behandla mig som en like.. det tycker jag är synd..MEn hon försöker sitt bästa och vi har skit kul tillsammans, när hon slapnar av, dvs inga morsor, mormödrar, brosor mm runt omkring som hostar till lite "diskret" då och då när man drar ett skämt).
Vi är väldigt lika på många olika sätt. (..hahaha.:)) Vi har så kul tillsammans och vi gillar samma saker + skräck filmer!! 8D Och jag ser upp till henne på många sätt, ....och lär mig lite av hennes mistag också..Trots att det kanske var min ideé att göra dem då men, ändå! XD HAHAHAHA.

Här är en bild till min kära moster Corinne.. Så hur många ljus blir det på tårtan i år då? >D



Yours senserly,
.. love Anna. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0