Party Party ^^



Hej där allesammans, glad halloween på er! Jag vet att det är lite tidigt med dem glada önskningarna
men jag har mycket att fixa och prixa med dem här korta dagarna innan halloween´s afton!
Jag ska nämligen ha en fest för mina kompisar, vi ska först mötas på söndag i göteborg central, sedan ska vi iväg hem till mig på Tjörn. Där ska vi festa, äta, dricka och självklart stanna uppe HELA skräckens natt för att bli riktigt rädda med en massa skräckfilmer! ^^
Och självklart ska vi kläut oss! Jag ska klä mig i en vackert designad svart kläning med ett passande skärp,
falska högtänder som dem på bilden ovan där man bara får hörntänderna att sätta fast med en konstig ljus färgad rosa massa, jag ska ochså ha hel-vita förgade inser där man bara ser pupillen. Och sedan har jag köpt mig en kortklippt vitt peruk att ha på, jag ska sminka snygga svarta linjer runt ögonen ha mörkrött läpstifft och självklart några snygga accessoarer! ^^
Det kommer att bli sjukt kul!
Det är rätt många som kommer och antalet bara växer, snart undrar jag om vi verkligen får plats i mitt rum, ja jag vet att det är ganska så stort men ändå. Jag och mamma har smart planerat ut att vi ska lägga en massa extra madrasser framför min nya tv och flyta på mitt skrivbord och lilla soffa så att vi får mer plats.
På fredagen ska jag få med mig en massa pengar och gå med min kompis till 4-Gott och köpa en ett ton godis, på lördag ska jag och mamma åka ner till Willys och köpa en massa olika roliga drickor, chips och popcorn.
Och sammtidigt när vi gör det så kommer min systerson att vara på en halloween-maskerads kalas.
Han vill vara en cool liten vampyr, ÅÅÅ så sööttt!! Han brår sig verkligen på sin moster! X)
Först ska jag sminka honom vit i ansiktet med halloween smink från shock, sedan ska jag lägga på lite svarta linjer vid håret och måla mörkt runt ögonen. Efterdet så ska jag börja stajla håret lite granna, och sist men inte minst låsats blodet! Det ska jag plasera snyggt omkring munen, och det som är så bra med Johaness är att han sitter så stilla och gör allt jag ber honom om när jag fixar hans hår och sånt så därför tror jag nog att det kommer att bli ganska så snyggt.
På söndag morgon hämtar Christer-Johaness morfar upp Johaness så att han ska fira halloween där, det blir ju också lättare för oss när vi ska ha festen! ^^

Men jaja, jag måste göra mina läxor nu, har ett viktigt spanska prov på fredag :) hopass att ni alla har en fantastisk Halloween!! ^,_,^ Hejsan svejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0