Hellooo ^^

Hej där! :) tyvärr så har jag haft det lite svårt att blogga den här sista tiden, ni vet med allt skolarbete och sådant. Dessutom så bor jag ju på Tjörn (som de flesta vet) och går i gymnasium i göteborg. :) det är kul^^ men det är lite långt att åka, dessutom så när jag kommer hem så vill jag ju göra läxorna så snabbt som möjligt så jag kan vila mig. Men never the less, jag har inte glömt er! =) Så här kommer några roliga bilder och filmer som jag hittade, är dem inte urguliga!??
funny pictures-*aargh!!!* itz tuching me! itz tuching me!
funny pictures-Soy milk? She sez she ordered SOY MILK?! Yeh, I'll get right on dat. Soon'z I find a soy cow.
funny pictures-Todays word "Tuna"  Is brought to you by the letter "T"


Tagna från den helt festliga sidan Icanhascheezburger.com !!
Vi ses, Love Anna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0