Bio och skor

En mysig lång dag. :)
Jag hadde en jäkligt lång dag i torsdags. DEt var först skola tills ca klockan ett. Sedan så skulle jag stanna kvar i göteborg tills mamma skulle komma ner dit.
Jag och min kompis Andréa gick på bio helt jävla random, vi såg på grown ups och hade det skit kul! :)
Sedan så gick jag omkring lite på stan och köpte lite färglat godis och gick jag till stadsbibiloteket och pluggade lite.

Sedan så träffade jag mamma som igentligen skulle till ett föräldrarmöte, men eftersom det var på engelska så tyckte hon att det kanske vore lite svårt att förstå vad de alla skulle säga. Jag visade henne runt skolan.
Sedan gick vi och åt lite mat och shoppade efter skor sedan innan vi skulle åka hem stannade vi till på ett mysigt ställe och tog en god kopp kaffe. :) det var en väldigt lång men mysig dag faktiskt :)

Här är några bilder på goda marsipan-kräfftor som jag tog på ett bagerie. :)




 gooodis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0